Zaległy ekwiwalent za niewykorzystany urlop dla pracownicy zatrudnionej po miesięcznej przerwie – czy jest oskładkowany i opodatkowany
24 lutego zakończyła u nas pracę pracownica, która przeszła na emeryturę. Wypłaciliśmy jej ekwiwalent za niewykorzystany urlop – niestety omyłkowo nie w całości (pozostało do wypłaty jeszcze 6 godzin). Przez marzec pracownica nie pracowała w naszej spółce. Ponownie zatrudniliśmy ją 1 kwietnia. Muszę wypłacić ten zaległy ekwiwalent do 11 kwietnia. Jak powinnam to zrobić? Z jakim kodem? Wypłata w firmie jest do 10. następnego miesiąca za miesiąc poprzedni, czyli z przesunięciem. Zarejestrowałam już pracownicę w ZUS z kodem 01 10 10. Nie mogę tego zrobić z wypłatą za marzec płatną do 10. kwietnia, bo nie pokazuje mi się w systemie (nie pozostawała w marcu w zatrudnieniu). Czy ten ekwiwalent w wysokości 94,14 zł brutto jest oskładkowany, opodatkowany i czy naliczamy koszty uzyskania przychodu i ulgę?
Chcesz zapoznać się z całym materiałem?
Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!
- AKTUALNE INFORMACJE
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE
- MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
- MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Zaloguj się, jeśli masz już konto:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 232 Maj 2024 r.
Kategorie
Sytuacja #FUS jest stabilna. Poziom pokrycia bieżących wydatków wpływami ze składek i ich pochodnych w 2⃣0⃣2⃣3⃣ roku osiągnął 83,6 proc.
— ZUS (@zus_pl) April 16, 2024
Więcej #daneZUS w przygotowanym przez #ZUS Podsumowaniu sytuacji finansowej #FUS w 2023 rokuhttps://t.co/xbA6A38ino pic.twitter.com/xmVXVHR8ae