Jak przygotować pracowników do wprowadzenia PPK ?
W jaki sposób można przekazać pracownikom informację o możliwości uczestnictwa w PPK? Komu należy przekazać informację o wpłatach dodatkowych i opcji zmniejszenia wpłaty podstawowej? Jakie informacje powinien zawierać podstawowy materiał komunikacyjny dotyczący PPK udostępniany pracownikom przez podmiot zatrudniający? Takie pytania zadajemy sobie coraz częściej, przygotowując się do wprowadzenia PPK w firmie. Wyjaśnienia znajdziemy w artykule, w którym dowiemy się również, jakie dobre praktyki warto stosować, przygotowując i udostępniając materiały informacyjne dla pracowników.
Chcesz zapoznać się z całym materiałem?
Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!
- AKTUALNE INFORMACJE
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE
- MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
- MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Zaloguj się, jeśli masz już konto:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 231 Kwiecień 2024 r.
Kategorie
Sytuacja #FUS jest stabilna. Poziom pokrycia bieżących wydatków wpływami ze składek i ich pochodnych w 2⃣0⃣2⃣3⃣ roku osiągnął 83,6 proc.
— ZUS (@zus_pl) April 16, 2024
Więcej #daneZUS w przygotowanym przez #ZUS Podsumowaniu sytuacji finansowej #FUS w 2023 rokuhttps://t.co/xbA6A38ino pic.twitter.com/xmVXVHR8ae