Czy wykonywanie pracy zdalnej pozbawia pracownika prawa do podwyższonych pracowniczych kosztów uzyskania przychodu?
W naszej firmie z powodu epidemii COVID-19 część pracowników nadal pracuje zdalnie. Od kwietnia 2021 r. kolejnych dwóch pracowników podjęło taką pracę. Jeden z nich mieszka w innej miejscowości niż ta, w której znajduje się nasz zakład pracy. Do tej pory stosowaliśmy u tego pracownika podwyższone koszty uzyskania przychodu. Czy możemy je nadal stosować, skoro ten pracownik podjął pracę zdalną?
Chcesz zapoznać się z całym materiałem?
Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!
- AKTUALNE INFORMACJE
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE
- MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
- MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Zaloguj się, jeśli masz już konto:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 247 Maj 2025 r.

Kategorie
? Prawie 16,5 mld zł trafiło w postaci "trzynastek" do przeszło 8,8 mln emerytów i rencistów.
— ZUS (@zus_pl) April 28, 2025
? Wkrótce, otrzymają oni list z ZUS, w którym znajdą dwie decyzje➡️ o marcowej waloryzacji i dodatkowym rocznym świadczeniu pieniężnym, czyli tzw. trzynastce. pic.twitter.com/3VcsR5NC0O